UWAGA!!


Uwaga!
Na tej stronie znajdują się treści o tematyce yaoi, czyli w skrócie o miłości dwóch mężczyzn. Jeżeli nie tolerujesz tego typu związków - opuść tę stronę bez zbędnych komentarzy. Wszystkich pozostałych gorąco zapraszam do zagłębienia się w świat Celtic Desires Studio.
Obrazek w nagłówku pozwoliłam sobie delikatnie przerobić. Oryginał znalazłam na stronie 'zerochan.net'. Nie utożsamiam się z autorem ani nie przywlaszczam sobie praw autorskich.
Pozdrawiam, Celliano.

wtorek, 27 listopada 2018

Powrot?

Hej wszystkim, ostatni post jak widzicie z 2014... Chcialabym w dalszym ciagu nowe posty dodawac, jesli ktokolwiek kiedykolwiek mialby ochote na nie zerknac. Niestety nie mam polskich znakow na klawiaturze, co moze odrobine utrudnic czytanie... :< chyba.

Manhwa - Here U Are

Moze dajcie znac, czy ktos na cos ma ochote. Obojetnie co, teksty, obrazki, video, mangi, doujinshi, lub cokolwiek, czego jeszcze nie wymianilam. Oczywiscie ma to miec zwiazek z yaoi, bo to wlasnie takie przeznaczenie tego bloga. ^^

Levi z Shingeki No Kyojin (moje ulubione anime)

Wrzucam obrazki zeby nie byl nudny tekst, ktorego nikomu sie nie bedzie chcialo czytac. Nie wiem, moze sie ludze, ze jeszcze ktokolwiek bedzie mial ochote tego bloga czytac, ale jesli sie myle - dawajcie znac, krotki komentarz 'dawaj kobito', 'napisz cos fajnego' albo 'czekam na kontynuacje', cokolwiek. Bardzo bym sie ucieszyla. <;

Manga - Ten Count

Jak zwykle wszystkie obrazki (poniewaz ja nie mam talentu do malowania takich pieknych) sa po prostu gdzies znalezione. Dziekuje.

Erwin x Levi (Shingeki no Kyojin)


Zycie nie jest latwe... - Ja.

Pozdrawiam i zycze milego dnia! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz